Sunday, June 12, 2016

Es nezinu | I don't know

Nemainīga sajūta, ka nedaru simtprocentīgi. Laiks iet un mainās, tāpat arī es, un gribās kaut ko šeit pamainīt, kaut ko citādāk, svaigāk. Nezinu. 5 gadu laikā progress is jūtams, un pat pēdējā gada laikā esmu centusies ar saturu variēt, vizuāli pasniegt citādāk. Es nezinu, ko es gribu, bet es zinu, ko negribu. Pavisam noteikti, nesākšu postot receptes vai video spēļu atsauksmes, bāze esmu es pati. Varbūt šo pagriezīšu vairāk mākslas virzienā, vai personīgā dienasgrāmatā, varbūt kustīgā formātā, es nezinu, tad redzēs. Neko jaunu uzreiz nesolu, un drošvien nākošreiz būšu šeit tāpat kā ierasts.
_____
A constant feeling of not doing this on 100%. Time goes and changes, same as me, and I want to change something up a bit, something more different and fresh.  I don't know. In these 5 years the progress is obvious, even the past year I have tried to vary the content, show it differently visually. I don't know what I want, but I know what I don't want. I am sure, I won't be posting recipes or video game reviews, the base is me. Maybe I will turn this more to the art side, or more like personal diary type of thing, maybe more moving format, I really don't know, but we will see. I don't promise anything new instantly, I will probably be here next time as per usual.