Thursday, May 22, 2014

Tu izskaties kā... | You look like...

Tas, ka es valkāju sarkanu rūtainu kreklu, nenozīmē, ka esmu mežstrādniece. Tas nozīmē ka, man patīk rūtaini krekli un tie ļoti labi izskatās. Tas, ka es valkāju vieglas, harēma bikses, nenozīmē, ka esmu pidžammā. Tas nozīmē, ir karsts, un es gribu, lai man ir ērti. Tas, ka es valkāju visu melnā, nenozīmē, ka es esmu atnākusi uz bērēm. Tas nozīmē man patīk melnā krāsa, un es šodien izskatos ļoti labi, vai nemaz nenāc man klāt.

Mūsdienu sabiedrība ir tik slinka, ka pat nespēj cilvēkus uztvert kā indivīdus, negrib piepūlēties,lai saprastu. Tas ir tik viegli, kādu pielīdzināt personai vai lietai. Labi, tas ir cilvēka dabā, tā mēs kārtojam informāciju plauktiņos, tas ir pirmā iespaida dēļ, aprobežotas domāšanas rezultāts.Tikai nākamreiz, kad gribi kaut ko teikt, padomā vai tiešām tas ir vajadzīgs...

Protams, ja esot upura lomā, ir jāpaceļ galva un jājiet tālāk. Tā ir tēma citai reizei.






_____
Just because I am wearing red plaid shirt, doesn`t mean I am lumberjack. It just means I like plaid shirtsand I think they look great. Just because I wear light, harem style pants, doesn`t mean I am in my pajamas. That means, it`s hot outside and I want to feel comfortable. Just because I am wearing all black, doesn`t mean I am going to funereal. It just means I like black color and I look great today, or stay away from me. 

Nowadays society is so lazy, that they don`t even try to get to know the person, they don`t see them as individuals. It is so easy to stereotype somebody and compare them to someone or something. Ok, it`s in human nature to do so, that is how we categorize things, it`s first impression or we`re close-minded. Just next time, when you want to say something, think is it really necessary.

Of course, being a victim, you just need to lif you head up and keep walking. That is topic for other time.


Jā,es zinu, slikts leņķis, man vēljoprojām ir abas pēdas. | Yes, I know, bad angle, I still have both feet.


Tops - Reserved
Šorti - Zara
Kurpe (hihih) - aizlienētas no mammas
_____
Shirt - Reserved
Shorts - Zara
Shoe - borrowed from my mom

Foto - Reinis Grīnvalds