Friday, March 28, 2014

Spītējot | In spite

Bieži jūtu spiedienu no apkārtējiem ģērbties sievišķīgi, un mana rakstura dēļ, speciāli (un,protams, arī patikšanas dēļ) izvēlos nepieguļošus kreklus, pēc iespējas garākas kleitas, un nevalkāju izaicinošus dekoltē. Ja lasat,skataties šo blogu, bieži esmu redzama svārkos, bet kombinācijā ar melnām necaurredzamām zeķubiksēm, jo man tā vienkārši patīk. Protams, dažreiz dāmīgi sacirsties ir vitāli nepieciešams, un savu dzimumu es apzinos. Bet es turpināšu spītēt tiem cilvēkiem, kas neaatzīst vīriešu kreklus meitenēm, grib redzēt mūs valkājam vaļā izlaistus matus un dzīvespriecīgas krāsas (ar to saraksts nebeidzas),lai vismaz mazliet mainītu šo novecojušo domāšanu. Jūs varat saukt mani par feministi.
_____
I often feel pressure from people to dress feminine, and because of my personality (and of course because I like it) I choose not hugging T-shirts, by chance longer dresses, and I don`t wear defiant necklines. If you read this blog regularly you can often see me in skirts, but in combination with black not see trough tights, just because I like it that way. Of course, sometimes need for dressing up is vital and I am aware of my gender. But I will continue doing it in spite of those people, who doesn't accept idea of girls in men T-shirts, want to see us with our hair down and dressed in happy colors (with this list doesn't end), and just to even a little change this old way of thinking. You can call me feminist, I guess.





I'm not as think as you drunk I am.

Parasti kreklu ar dzērājfrāzi es neizvēlētos, bet šo nevarēju atstāt, skapī vajag humoru.
Krekls - second-hand
Flanelis - pirkts Francijā
Bikses - Zara
Kedas - Converse
_____
Usually I won`t choose shirt with some drinking text on it, but I couldn`t leave this one, humor is needed in the closet.
T-shirt - second-hand
Flannel - purchased in France
Jeans - Zara
Sneakers - Converse

Foto - Reinis Grīnvalds